target=_blank>glitter-graphics.com

Friday 12 August 2011

ak mampu berubahh hanya kerana cinta

hanya kerana cinta seorang lelaki yang tak jelas
hanya kerana cintaku dipermainkan
hanya kerana hati ku terluka dgn sikapnya
sifatku berubah sehingga sebegini rupa .
aku menjadi "pengkid"
aku menjadi "lesbian"
hanya kerana cinta seorang lelaki

aku tidak mahu jadi begini
tapi hati ku
sedikit pun tidak dapat menerima lagi cinta seseorang yang bernama LELAKI
hanya kerana dirinya ..
telah menutup semua pintu hati ku tuk menerima cinta dari LELAKI
hati ku menyatakan bahawa sesungguhnya insan LELAKI ini sama semuanya
tidak dapat dipercayai
janji-janji manis penipuan semata-mata
hatiku memberontak pedih
padila dapat tahu dirinya curang .
selama 6 bulan lebih ..
aku menangis
membengkak knn mata setiap malam
menggigati dirinya .
aku mengambil keputusan untuk berubah
dan ini lahh diriku
selepas dipermainkan oleh cinta seorang LELAKI !

No comments:

Post a Comment